• شماره تماس :05135315802

  • ساعت کاری :8 صبح تا 8 بعدظهر

راه آغاز

مجله موفقیت ...

چگونه در زندگیمان تعادل ایجاد کنیم ؟

خیلی از افرادی که در مسیر موفقیت قرار دارند زندگی بسیار نامتعادلی را تجربه میکنند !

زندگی بدون استراحت ، بدون تفریح و ... بسرعت انرژی مورد نیاز شما را در این مسیر کم میکند.

در این پست به شما می آموزیم که چطور در زندگی تعادل ایجاد کنید

متاسفانه ما اکثرا در برهه های مختلف زمانی تنها مشغول یک وجه از زندگیمان هستیم و دیگر وجه های زندگیمان را فراموش میکنیم که این باعث از بین رفتن تعادل در زندگی و کاهش انرژی ما خواهد بود.

ازین رو نویسندگان کتاب قدرت تمرکز(جک کانفیلد _ مارک ویکتور هنسن _ لن هیویت) روشی کارا را برای ایجاد تعادل در زندگی معرفی کرده اند که در این روش ما باید در برنامه ریزی زندگیمون در 7 زمینه هدف گذاری کنیم

این 7 زمینه را به طور خلاصه در ادامه بخوانید:

1. مالی : شاید اکثر ما فقط در همین زمینه هدف گذاری میکنیم که هیچ اشکالی نداره اما اینکه فقط هدف زندگیمون را مالی در نظر بگیریم مطمئنا باعث نارضایتی در طولانی مدت خواهد شد

 

2. تجاری : افرادی که علاقه مند به حوزه موفقیت در کسب و کار هستند این بخش، بخش مورد علاقشون خواهد بود چرا که این دسته افراد بیشتر به چگونه جذب کردن سرمایه فکر میکنند و نه خود سرمایه به این صورت زیرساخت مورد نیاز تجاری خود را هدفگذاری میکنند.

 

3. سلامتی : نباید این مسئله فراموش کرد که اگر شما گنج قارون را هم داشته باشید اما توان استفاده کردن و لذت بردن از آنها را نداشته باشید فایده ای نداره ، پس حتما در هدف گذاری هاتون به سلامتی خودتون فکر کنید ، آیا نمیخواهید تا ماه آینده 2 کیلوگرم از وزن خودتون کم کنید؟ ، آیا نوع غذاهایی که الان میخورید باعث سلامت ماندن شما می شود ؟ ، از برنامه خواب خودتون راضی هستید؟

حتما چیزی هست که بخواین آن را تغییر بدید!

 

4.ارتباطات : لازم میدونم که این مسئله را یکبار دیگه تکرار کنم : "باور داشته باشید که کیفیت ارتباطات شما رابطه مستقیمی با کیفیت زندگی شما خواهد داشت !" با این حال باز هم نمیخواید که ارتقا رابطه هاتون را به عنوان هدف در زندگیتون قرار بدهید؟

 

5. تفریح : ما در مورد تفریح دو جمله معروف متناقض داریم یک عده اعتقاد دارند که "هدف زندگی تفریح کردن و لذت بردن از آن" و عده ای دیگر "کار و تلاش را دلیل زندگی کردن میدونند" ؛ امان از نبود تعادل در بین ما... هیچوقت این جمله را فراموش نکنید که "خیر الامور اوسطها" ؛ حتما سفر کردن ، کشف کردن و تجربه اتفاقات هیجان انگیز و خارق العاده را جز اهداف زندگی خودتون قرار بدید !

 

6. شخصی : خیلی از اهداف جز هیچکدوم از این دسته ها نیستند مثل آموختن مهارت های مختلف ، تغییر عادت های خوب یا بد و ... حتما در هدف هاتون برای ارتقا خودتون هم برنامه داشته باشید!

 

7. کمک به دیگران : مطمئنا این جمله معروف را خیلی شنیدید که ما با کمک کردن به دیگران ابتدا به خودمون کمک کرده ایم ! و مطمئنا تجربه لذت بخش کمک به دیگران را حس کرده ایم . به نظر بنده ارزش اهداف رابطه مستقیمی با تاثیر آن ها بر جامعه دارد ... این حس لذت بخش را از برنامه هاتون به هیچ عنوان حذف نکنید!!

ممنونم از توجهتون

رسانه ما باشید

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

چه کسی آنلاین است ؟

ما 6 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

تصاویر تصادفی

بدون تصویر

مطالب تصادفی

19 دی 1397 / ابوالفضل اکبری
19 فروردين 1399 / ابوالفضل اکبری
12 دی 1397 / ابوالفضل اکبری
02 ارديبهشت 1398 / ابوالفضل اکبری
01 اسفند 1397 / ابوالفضل اکبری

آدرس

آدرس :

ایران ،خراسان رضوی ،مشهد

شماره تماس :

05135315802

آدرس ایمیل:

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

 

آخرین مطالب

18 آبان 1399 / ابوالفضل اکبری
30 مرداد 1399 / ابوالفضل اکبری
19 فروردين 1399 / ابوالفضل اکبری

خبرنامه

برای اطلاع از آخرین خبرهای سایت ابوالفضل اکبری در خبرنامه سایت عضو شوید .
ثبت